Pluggstress

Idag känner jag lite halvpanik samtidigt som jag känner mig nedstämd. Har försökt att plugga bra inför tentan, men tiden och orken räcker inte till känns det som. Jag försöker plugga effektivt varje dag, men jag får liksom inte in litteraturen när jag läser eftersom jag blir för trött. Nu är det 10 dagar kvar till omtentan och jag börjar känna mig riktigt stressad. Jag MÅSTE klara den! Nu har jag innevecka måndag till onsdag för naturvetenskapskursen så jag måste läsa massa inför den också. Försöker tänka positivt, men när orken inte riktigt räcker till känns det svårt.
 
Jag måste plugga bra nu, tänkte strukturera upp naturvetenskapskursen nu och sedan får jag se om jag pluggar inför tentan eller gruppuppgiften i naturvetenskapskursen. Båda måste göras. Tur jag har världens bästa pojkvän som stöttar mig när det känns mycket med plugget. Tar nog en långpromenad med mina småtjejer nu också innan jag fortsätter med plugget, frisk luft ska tydligen vara bra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pernilla Henriksson

Mitt liv med studier, djuren och familjen.

RSS 2.0