Spindelfobi

Idag har jag haft en superbra dag. På förmiddagen var jag och Johanna på loppis och jag hittade en fin gammal grön kista som jag ville ha till soffbord. När Johanna frågade vad den kostade fick vi höra att den var full med verktyg, men som tur var fick jag köpa den utan alla verktyg vilket dessutom gjorde den billigare. Kändes lite dumt att dem var tvungen att ta ur alla verktyg ur den dock eftersom den var proppfull, men jag är supernöjd över mitt köp i alla fall! Efter loppisen for vi till Johanna och där har vi varit hela dagen och myst på! Kom hem för någon timme sedan. När jag kom hem ville jag dona på med min kista, så jag öppnar den och klurar lite på mitt första steg. Närjag däremot öppnar upp facket som finns i locket ser jag en STOR spindel, som LEVER! Får panik, skriker till Marcus att det är en spindel i kistan med skakig röst samtidigt som jag springer ut i köket. Börjar skaka och panikgråta, men sedan dödar Marcus aset och spolar ned den i toaletten och jag lugnar ner mig sakta men säkert. Hade nästan glömt hur rädd jag är för spindlar och jag tror att detta var första gången under våra 4 år tillsammans som Marcus får se min riktiga rädsla för spindlar. Usch säger jag bara!

Nu ska jag kika lite på tv innan jag går och lägger mig. Imorgon är det tentaplugg som gäller på morgonen och sedan vid 13 åker jag och hälsar på Pernilla K med familj.
Hoppas ni haft en bra 1 maj, det har iallafall jag haft (trots överaskningen i kistan. .).



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pernilla Henriksson

Mitt liv med studier, djuren och familjen.

RSS 2.0