Lite luft och motvind

Här sitter jag och äter B&J Strawberry Cheesecake och har det bra. Jag skulle egentligen sluta klockan fyra idag på praktiken, men jag ska ha två timmar planering varje vecka och jag får gå hem och ha det hemma, vilket blev idag. Så klockan två cyklade jag hem på en cykel med för lite luft i bakdäcket (hade kunnat pumpa men jag var för lat). Det var även motvind så det gick lite trögt att cykla, men kom hem tillslut iallafall. När jag kom hem slängde jag i mig en banan, kopplade hundarna och gick ut med dem. Vi gick till ett ställe där de kan springa löst och leka, vilket dem tyckte var jätteroligt. Vi blev inte ute så länge dock eftersom det blåste väldigt kallt och hundarna kände sig helt enkelt nöjda efter en stund.
 
Nu ska jag kolla på ett avsnitt Paradise Hotel och sedan blir det lite plugg. Strax innan sju ska jag träna zumba, vilket kommer bli superkul. Tycker det är superbra att dem satt in två zumbapass i veckan nu. Tänkte försöka hinna med att måla kaninbur och städa idag också, men jag får se vad jag hinner med.
 
Hoppas ni har en bra torsdag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pernilla Henriksson

Mitt liv med studier, djuren och familjen.

RSS 2.0