Sova utan sambo

Känns som det var tusen år sedan jag sov utan Marcus hemma. I och för sig så var det längesedan också. Marcus har åkt på utbildning med jobbet och kommer hem imorgon och jag och hundarna får sova hemma själv. Tycker inte om att sova ensam hemma, men det ska nog bli bra. Jag har ju iallafall mina goflickor hemma som gör mig sällskap och kaninen. Det positiva med att vara ensam hemma ett dygn är däremot att det går bra att plugga. Har gått riktigt uselt att plugga de senaste dagarna, men nu när jag är själv hemma är studierna bra för att få tiden att gå. Vilket också känns himla bra, eftersom jag då kanske kan slappna av litegrann sedan istället för att stressa sönder mig på grund av studierna jag själv skjutit upp.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pernilla Henriksson

Mitt liv med studier, djuren och familjen.

RSS 2.0