Tisdag 3 februari

Nu är jag klar med läsningen och skrivandet inför seminariet om normer och normkritik. Just nu håller jag på och beställer nya hjul till diskmaskinen då dem andra är gamla och uttorkade. Känns som ett tråkigt köp, men ändå behövligt. Om en liten stund ska jag sätta igång med läsningen inför nästa seminarium som handlar om barn och ungdomars uppväxtvillkor i samhället. Känns som ett tyngre ämne, men förhoppningsvis är det också intressant att läsa om. När jag är klar med förberedelserna inför det seminariet tänkte jag städa lägenheten och sedan kanske kolla på en film eller något. Har ett seminarium kvar sedan och det tänkte jag ta tag i imorgon.

Jag kanske tar med mig hundarna ut i snövädret sedan också så dem får busa av sig i snön. Deras jackor åker nog på eftersom det är ganska kallt och då rör dem på sig lite mer.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pernilla Henriksson

Mitt liv med studier, djuren och familjen.

RSS 2.0