En konstig vecka men en bra helg

Igår vart det ett dystert inlägg, men jag känner att det är okej med sådana ibland. Trots dystra saker i livet så är livet bra och jag mår bra. Idag har jag umgåtts med min syster Johanna hela dagen, fram tills nu då jag nyligen kom hem. Även syster Madde var med några timmar på dagen. Trots att veckan känts lite tung och mitt humör pendlat från superglad till dyster så har det varit en bra vecka, mest en bra helg. Även fast humöret varit lite sisådär så har vi haft roligt idag. Vi har spelat Skylanders, ätit god mat och gotta och vi har liksom bara varit. Nu tänkte jag strax krypa ner i sängen, Marcus är ute med sina arbetskamrater så jag ska troligtvis hämta honom någon gång inatt. Känns tomt när han inte är hemma, men jag har ju mina gotjejer att mysa med iallafall.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pernilla Henriksson

Mitt liv med studier, djuren och familjen.

RSS 2.0