Näst sista inneveckan

Idag avslutade jag min näst sista innevecka och har nu bara en innevecka kvar. Det har varit en kort innevecka på två dagar som faktiskt har varit rolig. Eller ja, det roligaste har varit att umgås med mina fina studiekamrater. Känns lite konstigt att skolan snart är slut och att vi igår hade vår allra sista föreläsning. Men det känns också väldigt bra. Snart får jag äntligen börja nästa del i mitt liv, börja jobba på riktigt. Inget ströjobb utöver studierna utan ett heltidsjobb som förskollärare. Längtar som bara den och känner mig redo, samtidigt som jag är jättenervös och spänd. Men jag vet att det kommer bli jättebra och jag kommer klara av mitt nya jobb galant. Innan jag börjar mitt jobb måste jag först bli klar med c-uppsatsen. Det kommer bli två slitsamma månader men jag vet att jag och min studiekamrat kommer fixa det. Heja oss, heja mig! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pernilla Henriksson

Mitt liv med studier, djuren och familjen.

RSS 2.0